AjankohtaistaJoni2021-12-23T20:01:11+02:00

Tiistaikerhossa kirjailijavierailu 19.3.

Tiistaikerhossa 19.3.2024 aiheena on kirjailijavierailu. Antti saari kertoo kirjoistaan Toivo ja Laina. Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla kello 12.45 ja ohjelma kello 13.30. Tervetuloa seuraamaan rauhanyhdistykselle tai striimin äärelle!

17.3.2024|Categories: Ajankohtaista|

Su 3.3. klo 16 – Opistokujalta Taulumäelle 50 vuotta sitten

Sunnuntaina 3.3.2024 kello 16 rauhanyhdistyksellä muistellaan matkaa Opistokujalta Taulumäelle 50 vuotta sitten. Ohjelmassa on muisteluita Opistokujalta, vaiheita toimitalon historiasta, sekä musiikkiesitys. "Esitellään sanoin ja kuvin Jyväskylän kristillisyyden alkuvaiheita, rauhanyhdistyksen toimintaa, evankeliumin työtä sekä tekijöitä." Tervetuloa!

25.2.2024|Categories: Ajankohtaista|

Sääntömääräinen VUOSIKOKOUS 18.2.

Jyväskylän Rauhanyhdistys ry:n sääntömääräinen VUOSIKOKOUS pidetään toimitalolla sunnuntaina 18.2.2024 klo 15. Esillä ovat sääntöjen määräämät asiat sekä Jyväskylän Rauhanyhdistys ry:n sääntöjen tarkistus. Tervetuloa! Johtokunta

24.1.2024|Categories: Ajankohtaista|

Loppiaispäivät Jämsän opistolla 5.-6.1.

Jämsän opistolla vietetään loppiaispäiviä 5.-6.1.2024. Perjantaina 5.1. on alueellinen nuortenpäivä ja lauantaina 6.1. alueellinen seurakuntapäivä. Tarkempi ohjelma, sekä ilmoittautumislomake Jämsän opiston sivuilla.

19.12.2023|Categories: Ajankohtaista|

Joululauluilta Orimattilan kirkossa 8.12.

Koko eteläisen alueen yhteinen joululauluilta järjestetään Orimattilan kirkossa perjantaina 8. joulukuuta kello 18:30. Tilaisuus on kaikille avoin ja se myös striimataan Lahden Rauhanyhdistyksen Youtube-kanavalla. 18.30 Joululauluilta Orimattilan kirkossa (os. Kirkkopuisto 4) Siirtyminen Jokivarren koululle kävellen ulkotulilla merkittyä reittiä pitkin (n. 900 m) Nuortenilta ja iltakylä Jokivarren koululla (os. Viljamaantie 13) [...]

26.11.2023|Categories: Ajankohtaista|