Etusivu2020-04-04T20:13:32+03:00

Kaikki Jyväskylän rauhanyhdistyksen  tapahtumat on toistaiseksi korvattu nettiradiolähetyksillä.

Lähetykset keskiviikkoisin ja lauantaisin kello 19 ja sunnuntaisin kello 16.

Poikkeusoloissa voi tarvita erityistä apua. Ikääntynyt yksinäinen, huonokuntoinen, jos koet, että tukiverkko puuttuu, tarvitset apua ruokakaupassa käyntiin tai muiden asioiden hoitamiseen, voit ottaa yhteyttä Jyväskylän rauhanyhdistyksen diakoniatoimikuntaan. P. 040-5718470

Kaikki Jyväskylän Rauhanyhdistyksen järjestämät tilaisuudet on peruttu toistaiseksi Suomen hallituksen ohjeistukseen perustuen. Näin pyrimme torjumaan koronaviruksen leviämistä.

Seuroja voi kuunnella Rauhanyhdistyksen verkkosivujen kautta toistaiseksi:
keskiviikkona klo 19, sunnuntaina klo 16
Kevätseurat järjestetään nettiseuroina. Aikataulu ilmoitetaan rauhanyhdistyksen nettisivuilla.

”Herra levittää siipensä sinun yllesi ja sinä olet turvassa niiden alla” Ps. 91:4

Nettiseurojen aikataulu

su 5.4. 16:00 Seurat
ke 8.4. 19:00 Seurat
ke 11.4. 19:00 Nuortenillan arkistoalustus
Aihe: Usko ja tunteet
su 12.4. 16:00 Pääsiäisseurat
ma 13.4. 16:00 Pääsiäisseurat
Kaksi puhetta

SRK lähettää lisäksi myös pyhäkouluja, raamattuluokkia ja nuorteniltoja livenä. Lisätietoa SRK:n lähetyksistä tästä linkistä.

Kesäseuraradion pääsiäislähetys

Kesäseuraradio lähettää ohjelmaa nettiradiossa pääsiäisen ajan. Lähetys alkaa torstaina 9.4. klo 18 toivelaululähetyksellä.

Lähetykseen pyydetään toiveita Siionin lauluista ja virsistä. Mikä laulu kuuluu sinun pääsiäiseesi? Minkä laulun haluat lähettää tervehdyksenä ystäville ja sukulaisille? Mikä laulu sanoittaa tämänhetkisiä mietteitäsi?

Lähetä toiveesi perusteluineen 5.4. mennessä sähköpostilla osoitteeseen radio@srk.fi tai WhatsApp-viestillä numeroon 045 122 3592. Voit lähettää WhatsApp-viestin myös suoraan tämän linkin avulla https://bit.ly/laulutoiveet

Tarkemmat ohjelmatiedot ja nettiradion soitin löytyvät pääsiäisviikolla osoitteesta https://kesaseuraradio.fi

Tervetuloa kuulolle!

Tervetuloa Jyväskylän rauhanyhdistyksen sivuille

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Seuroja järjestetään oman toimitalon lisäksi mm. toiminta-alueen kirkoissa ja muissa seurakuntien tiloissa sekä kodeissa ja palvelutaloissa. Yhdistyksen toimialueena on Jyväskylä, Muurame, Petäjävesi, Keuruu ja Toivakka.

Rauhanyhdistyksen toimintamuotoja ovat myös pyhäkoulut, päiväkerhot, raamattuluokat ja nuorten perjantait. Lisäksi järjestetään mm. naisten- ja miesteniltoja, aviopuolisopäiviä sekä varttuneen väen tiistaikerhoja. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita mukaan rauhanyhdistyksen toimintaan.

Lasten päiväkerhoista, pyhäkouluista ja raamattuluokista on tietoa ry:n ilmoitustaululla ja tiedotuslehdissä.

Jyväskylän rauhanyhdistys kuuluu Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistykseen (SRK).

Lisää tietoa uskostamme löydät SRK:n sivuilta.