Etusivu2020-06-15T17:02:18+03:00

Rauhanyhdistyksen toiminta on kesätauolla.

Kesätauon aikana voit kuunnella seuralähetyksiä kesäseuraradiosta. Lisätietoa internet- ja FM-lähetyksistä osoitteesta kesaseuraradio.fi

Tiesitkö, että koronavirusepidemian vaikutuksesta rauhanyhdistyksen tulot ovat viikoittain noin 1400 euroa tavallista pienemmät? Ravintola-, myyjäis- ja kotiseuratuottojen poisjäänti lisäävät mobiilikolehdin ja lahjoitusten tarvetta.

Oletko tottunut tavallisesti tiputtamaan kolikon kolehtihaaviin tai oletko väliajalla ostanut kupin kahvia seurakahviosta? Jos haluat tukea rauhanyhdistyksen toimintaa myös epidemian aikana, voit osallistua esimerkiksi MobilePay-kolehtiin tai tehdä lahjoituksen tilisiirrolla.

Tiedot tilisiirrosta, MobilePaysta sekä rahankeräysluvasta löydät tästä linkistä.

Tervetuloa Jyväskylän rauhanyhdistyksen sivuille

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Seuroja järjestetään oman toimitalon lisäksi mm. toiminta-alueen kirkoissa ja muissa seurakuntien tiloissa sekä kodeissa ja palvelutaloissa. Yhdistyksen toimialueena on Jyväskylä, Muurame, Petäjävesi, Keuruu ja Toivakka.

Rauhanyhdistyksen toimintamuotoja ovat myös pyhäkoulut, päiväkerhot, raamattuluokat ja nuorten perjantait. Lisäksi järjestetään mm. naisten- ja miesteniltoja, aviopuolisopäiviä sekä varttuneen väen tiistaikerhoja. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita mukaan rauhanyhdistyksen toimintaan.

Lasten päiväkerhoista, pyhäkouluista ja raamattuluokista on tietoa ry:n ilmoitustaululla ja tiedotuslehdissä.

Jyväskylän rauhanyhdistys kuuluu Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistykseen (SRK).

Lisää tietoa uskostamme löydät SRK:n sivuilta.