Hiihtokausi lopussa, uusi kausi tulossa! Hiihtokauden päättyessä kannattaa laitattaa sukset kuntoon ennen kesäkauden säilytystä, jotta pohjat pysyvät hyvässä kunnossa ja uuden kauden alkaessa niitä ei tarvitse suuresti huoltaa ja pääset aloittamaan nopeasti uuden hiihtokauden. Riittää kun siklaat ja harjaat sukset ennen ladulle lähtöä.

Tuo suksesi ry:lle huoltoon osaaviin käsiin.

Luistelusukset 10€
Suksen puhdistus Vauhti Clean & Glide -puhdistusaineella ja pakkaskelin fluorivoiteen sulatus pohjaan.

Perinteisen sukset 15€
Suksen luistoalueille puhdistus Vauhti Clean & Glide -puhdistusaineella ja pakkaskelin fluorivoiteen sulatus pohjaan sekä pitoalueiden puhdistus pitovoiteesta tai skinien puhdistus asiaankuuluvalla puhdistusaineella.

Täydelliseen hiihtokuntoon seuraavaa hiihtokautta varten 30€
Puhdistus, sininen LF, siklaus, harjaus, nestemäinen luistovoide. Soveltuu luistelu- ja skinisuksille.

Jos innostuit, tee varaus täällä, nimeä suksesi ja laita ne suksipidikkeillä kiinni. Toimita ne ry:n alakertaan viimeistään 1.5.2022. Sukset noudettavissa 7.5 alkaen ry:ltä.