REISJÄRVEN RAUHANYHDISTYKSEN MYYJÄISET 2.10.2021 KLO 11-14

Myyjäisissä klo 11-14 Nivalan rauhanyhdistyksellä myynnissä myös arpoja ja narutuskierroksia. Myyjäisissä herkkukahvila, keittolounas ja kioski metrilakuineen! Illalla 2.10.2021 klo 18.30 Peuranpolku-iltaohjelma ja herkullinen iltapala.

Nettikaupan kautta tuotteet ovat tarjolla kaikille halukkaille. Tarjolla on paljon erilaisia syksyisiä herkkuja ja myös suussasulavia munkkeja ja metrilakuja. Valmistamme tuotteet ammattikeittiöissä valvotuissa oloissa. Ostosaika on 19.9-1.10.2021 klo 15 saakka.

Voit tilata myyjäistuotteet Nivalassa kotiinkuljetettuna tai noutaa Nivalan rauhanyhdistykseltä. Toimitus/noutopäivä on lauantai 2.10.2021 myyjäisten yhteydessä klo 12-15.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

SEURATOIMINTA ALKAA

14.8.2021 alkaa seuratoiminta pitkän tauon jälkeen. Muu toiminta jatkuu, jos koronatilanne ja Jumala sallii, syyskuussa.

LAHJOITUS

Rahalahja Nivalan Rauhanyhdistys ry:lle.
Voit osallistua kolehtiin lahjoittamalla haluamasi summan Nivalan Rauhanyhdistyksen tilille: FI69 4749 00100 626 18 viitenumero 1009
tai tekemällä lahjoituksen MobilePay-sovelluksella numeroon 78427.
Voit tehdä myös kuukausilahjoituksen verkkopankissasi ja lahjoittaa haluamasi summan säännöllisesti Nivalan Rauhanyhdistyksen tilille: FI69 4749 00100 626 18 viitenumero 1009.
Rahankeräyslupa RA/2020/1445 on voimassa toistaiseksi, alkaen 9.1.2021.

Rauhanyhdistysten toimintaa netissä

Seurat
– Keskiviikkoisin klo 19 Helsingistä, Jyväskylästä, Itä-Suomesta, Tampereelta ja Vaasasta.
– Lauantaisin klo 18 Helsingistä. Klo 19 Itä-Suomesta, Oulusta, Tampereelta ja Vaasasta.
– Sunnuntaisin klo 15 Laukaasta ja Itä-Suomesta. Klo 16 Helsingistä, Hämeenlinnasta, Jyväskylästä, Lahdesta, Rovaniemeltä, TAmpereelta, Tikkakoskelta, Torniosta ja Vaasasta. Klo 17 Oulusta. Klo 17.30 Tampereelta. Klo 18 Helsingistä, Itä-Suomesta, Rovaniemeltä, Tampereelta, Torniosta ja Vaasasta.
Linkit näihin lähetyksiin sekä ruotsin- ja englanninkielisiin seuroihin löytyvät SRK:n sivuilta.

Kesäseuraradio
Kesällä 2020 lähetysaika on 24.6.–3.8.2020. Kesäseuraradiosta voi nyt kuunneella kaikki viime kesän ohjelmat tallenteet-välilehdeltä. Vuosien 2018-2019 ohjelmasarjat aihepiireittäin löytyvät täältä.

Suviseurat
Tulevan kesän Reisjäven Suviseurojen valmisteluista löydät tietoja Suviseurojen sivuilta.

Pyhäkoulut
– Sunnuntaisin kello 12. Tilaisuudet välitetään Youtube-live lähetyksillä. Lähetykset löytyvät tältä sivulta sitä mukaa, kun niitä tulee. Lähetykset tulevat Oulusta, Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen toimistolta.

Raamattuluokat
– Perjantaisin klo 18. Raamattuluokat löytyvät tältä sivulta. Toiveita ja vinkkejä kevään ajanvietoksi voi lähettää SRK:n lapsi- ja nuorisotyön asiantuntija  Juha Luokkalalle juha.luokkala@srk.fi tai Instagramissa viestillä käyttäjällemme @kapsakkijutut. Tulevat nuorten nettitilaisuudet löydät täältä.  Kapsakkijutut.fi-sivustolta löytyy nuorille kuuntelemista ja tekemistä.

Päiväkerhot
Kotipäiväkerhoihin vinkkejä löytyy Lastenpolun puuhasivuilta. Lastenpolku.fi-sivustolta löytyy paljon muutakin tekemistä perheen pienimmille. Tervetuloa mukaan!

Resurssipankki

Tarvitsetko kotiin lastenhoitajaa tai muuta apua? Resurssipankki auttaa!

Resurssipankki kokoaa SRK:n ja rauhanyhdistysten vapaaehtoistyöhön käytettävissä olevia henkilöitä. Näitä tietoja käytetään paikallisissa rauhanyhdistyksissä erilaisten tehtävien tarjoamiseen. Tehtäviä voivat olla mm. lyhytaikainen lastenhoito, vanhusten luona vierailut sekä oman rauhanyhdistyksen työvuorot. Lisäksi voit ilmaista kiinnostuksesi SRK:n rippikouluisostoimintaan.

Työtehtävät ovat luonteeltaan vapaaehtoistyötä. Joistakin tehtävistä (lastenhoito, rippikoululeirien isostoiminta) maksetaan palkkio.

Jos tarvitset tilapäistä apua arjessa, ota yhteyttä Nivalan ry:n perhe- ja diakoniatoimikunnan vastuuhenkilöihin: Sinikka Kivioja P. 040-419 3493, Eveliina Palola P. 044-2971295, Heidi Myllyneva P. 044-5282013

Vapaaehtoiseksi ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua resurssipankkiin vapaaehtoiseksi täältä. Resurssipankkiin syötetään yhteystietojen lisäksi itseä kiinnostavat työtehtävät sekä mahdollinen kokemus. Ilmoittautujan on hyväksyttävä käyttäjäehdot omien yhteystietojen jakamisesta rauhanyhdistysten vastuuhenkilöiden käyttöön. Vapaaehtoisen tulee olla rippikoulun käynyt. Yläikärajaa ilmoittautumiselle ei ole.