Nivalan rauhanyhdistyksen tiloja voi vuokrata esim. juhlien järjestämistä varten. Johtokunta on tarkistanut vuokrien hintoja 1.9.2014 alkaen.

Koko talon vuokra

Jäsenille       250 €

Ei jäsenille   400 €

Ruokasali ja keittiö

Jäsenille       150 €

Ei jäsenille   250 €

Keittiö yksistään 100 €

Tilojen vuokrauksesta ole yhteydessä sähköpostitse: tilavuokraus@nivalanry.fi

Vuokrausta tehdessä huomioidaan toimitalon oma vakituinen seura- ja muu käyttö, ne ovat etusijalla.

Tilojen vuokraaja huolehtii tilaisuuden jälkeen siivouksesta ja liinojen pesusta.

Isot valkeat juhlaliinat pitää pesettää aina Nivalan pesulassa, ei omassa tai Ry:n pesukoneessa. Liinojen pesun maksaa vuokraaja. Ilmoita pesulaan maksajan nimi ja osoite laskutusta varten.

Ry:llä on lisäksi valkeita kaitaliinoja , joita voi käyttää omissa tai ry:n juhlissa sekä muistokahvituksissa. Nämä kaitaliinat voidaan pestä ry:n pesukoneessa ja silittää heti pesun jälkeen. Juhlan järjestäjä huolehtii näidenkin liinojen huollon. Pyykkihuolto ei kuulu enää siivoojalle.

Rauhanyhdistyksen astioita ja liinoja ei vuokrata / lainata Ry:n ulkopuoliseen käyttöön, lukuunottamatta vanhoja kahvinkeittimiä. Keittimien vuokra on 20 € /kpl.

Johtokunta ja emännät