Tervetuloa Nivalan rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla.

Seurojen ohella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon sisarkerhosta, varttuneidenkerhosta ja aviopari-illoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

NETTIRADIO

Nivalan rauhanyhdistyksen seurapuheet on mahdollista kuunnella nettiradiosta. Katso seurojen alkamisajat nettisivujen toimintakalenterista. Yhteys avautuu juuri ennen seurojen alkua.

Kuuntele tästä linkistä

Voit edelleen kuunnella eri rauhanyhdistyksistä lähetettäviä nettiseuroja keskiviikoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Ajankohtaista-välilehdeltä löydät linkit seuroihin ja muihin virtuaalisiin tapahtumiin.

Rahalahjoituksen lisätiedot löydät Ajankohtaista-välilehdeltä.

su 28.7.17:00Lauluseurat Nivalan ry:llä
Pasi Peltokorpi