Etusivu2020-03-22T15:04:42+02:00

Tervetuloa Kuopion rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla tai seurakuntien tiloissa. Yhdityksen toiminnasta on lisätietoa Toimintamuodot-sivulla. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Varainhankintatoimikunnan tiedotus 21.3.2020

Elämme poikkeusoloissa ja kaikki ry:n toiminta on tauolla. Säännöllisiä tuloja ei siksi ole, mutta kiinteät kulut on hoidettava.

Toivomuksemme olisi saada lahjoituksia ry:n tilille joko

• MobilePaylla (numero 30148) tai
  • tilisiirrolla (FI24 5397 0820 0523 89)

Lahjoituksia voi tehdä kertaluontoisesti tai esimerkiksi viikoittain seurojen aikaan. Myös säännölliseksi kuukausilahjoittajaksi voi ryhtyä.

Lämmin kiitos lahjoituksestanne!

TIEDOTE 19.3.2020

Johtokunta päätti kokouksessaan 17.3. järjestää Kuopiossa koronaviruksen aiheuttamana poikkeusaikana nettiseuroja 22.3. alkaen.

Seurat (2 puhetta ilman väliaikaa) pidetään joka sunnuntai klo 16. Niitä voit kuunnella normaaliin tapaan oheisesta linkistä: Kuuntele lähetystä tästä

Omien seurojen lisäksi seuroja voi kuunnella osoitteessa nettiseurat.info

Tervetuloa kuuntelemaan seuroja!

Seuraavat nettilähetykset
su 31.5.15:00Seurat  Joensuun rauhanyhdistys
su 31.5.16:00Seurat (2 puhetta)   Kuopion rauhanyhdistys

TIEDOTE 12.3.2020

Kuopion ja ympäristön rauhanyhdistyksen johtokunta on tänään päättänyt keskeyttää rauhanyhdistyksen tilaisuudet toukokuun loppuun asti.

Tämä tarkoittaa, että rauhanyhdistyksen seuratilaisuudet, lapsi- ja nuorisotyötapahtumat sekä kaikki muut tilaisuudet perutaan perjantaista 13.3.2020 alkaen.

Johtokunnan päätös perustuu valtioneuvoston suositukseen olla järjestämättä suuria yleisötilaisuuksia koronavirusepidemian hillitsemiseksi sekä erityisesti vanhusten ja muiden riskiryhmään kuuluvien suojelemiseksi.

Kuopion rauhanyhdistyksen osalta seurojen nettilähetyksestä päätetään ensi tiistaina 17.3.2020. Päätöksestä tiedotetaan myöhemmin. Tällä välin seuroja voi mahdollisesti kuunnella osoitteesta nettiseurat.info.

Johtokunta seuraa tilanteen kehittymistä, noudattaa viranomaisten antamia ohjeita sekä tiedottaa lisää tarpeen mukaan.

Luotamme Taivaallisen Isän huolenpitoon tässäkin asiassa.

Johtokunta