Etusivu2020-05-31T00:15:08+03:00

Tervetuloa Kuopion rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla tai seurakuntien tiloissa. Yhdityksen toiminnasta on lisätietoa Toimintamuodot-sivulla. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Johtokunnan tiedotus 21.5.2020

Aikaisemman tiedotteemme mukaan rauhanyhdistyksen toiminta on tauolla toukokuun loppuun saakka. Ainoastaan sunnuntai-seurat järjestetään viikottain internet-lähetyksenä.

Viimeisimmässä johtokunnan kokouksessa päätimme, että nettiseuratoimintaa jatketaan kesäkuun lopulle asti, siten että viimeinen seuralähetys lähetetään 21.6.. Suviseurat alkavat sitä seuraavalla viikolla ja niitä voi kuunnella SRK:n kesäseuraradiosta. Heinäkuussa kaikki toiminta on tauolla.

Tiedotamme syksyn toiminnasta lisää heinäkuun aikana.

Sunnuntain klo 16 seuroja voit kuunnella normaaliin tapaan oheisesta linkistä: Kuuntele lähetystä tästä

Seuraavat nettilähetykset

Varainhankintatoimikunnan tiedotus 21.3.2020

Elämme poikkeusoloissa ja kaikki ry:n toiminta on tauolla. Säännöllisiä tuloja ei siksi ole, mutta kiinteät kulut on hoidettava.

Toivomuksemme olisi saada lahjoituksia ry:n tilille joko

• MobilePaylla (numero 30148) tai
  • tilisiirrolla (FI24 5397 0820 0523 89)

Lahjoituksia voi tehdä kertaluontoisesti tai esimerkiksi viikoittain seurojen aikaan. Myös säännölliseksi kuukausilahjoittajaksi voi ryhtyä.

Lämmin kiitos lahjoituksestanne!