Tervetuloa Kuopion rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin toimitalolla tai seurakuntien tiloissa. Yhdistyksen toiminnasta on lisätietoa Toimintamuodot-sivulla. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita!

Tiedote pysäköinnistä

Pyydämme kaikkia toimitalolle saapuvia kiinnittämään erityistä huomiota pysäköintiin ainoastaan sallituilla pysäköintipaikoilla.

Ohessa on ohjeet sallituista pysäköintipaikoista. Toimitalon ympärillä olevat tontit ja niissä olevat pysäköintipaikat ovat yksityisaluetta, eikä niille ole sallittua pysäköidä. Rauhanyhdistyksen omien pysäköintipaikkojen lisäksi Kettulan koulun pysäköintipaikka on käytettävissä.

Toivomme jokaisen autollisen seuravieraan huomioivan nämä ohjeet. Lisäksi muistutuksena: pohjoisesta tulevien autojen tulee saapua Kallantien ja Kettulanlahdentien kautta, ei Ahmantien kautta. Näin ei rasiteta Ahmantiellä asuvia läpikulkuliikenteellä.

Pysäköintiohjeet

Pysäköintiohje kuva 1

Pysäköintiohje kuva 2

to 2.2 10:45 Seurat