Tervetuloa Tornion rauhanyhdistykselle

Tornion Rauhanyhdistys ry on aivan Ruotsin rajalla sijaitseva vuonna 1887 perustettu yhdistys. Se edustaa vanhoillislestadiolaista kristillistä liikettä Tornion ja Haaparannan alueella ja on samalla yksi Suomen vanhimpia rauhanyhdistyksiä.

Yhdistyksen tarkoituksena on herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää. Tärkeä tehtävä on myös tukea kotien kristillistä kasvatustyötä. Rauhanyhdistyksen toiminnan pohjana ovat Pyhä Raamattu ja evankelis-luterilaisen kirkon tunnustus.

Lue lisää toiminnastamme

Varainkeruu

Voit tukea yhdistyksen toimintaa lahjoittamalla varoja joko yksittäisinä lahjoituksina tai säännöllisenä kuukausilahjoituksena. Jokainen voi osallistua tähänkin varainhankintamuotoon itselleen sopivalla tavalla, pienikin lahjoitus on tärkeä ja auttaa yhdistystä. Jos säännöllisiä lahjoituksia kertyy riittävästi, pysyy työmäärä muissa varainhankinnan työmuodoissa kohtuullisena.

Lahjoituksia voi tehdä Lapin poliisilaitoksen alueella suoraan yhdistyksen tilille verkkopankin kautta.

Verkkomaksun tiedot:
Saaja: Tornion rauhanyhdistys ry
Tilinumero: FI72 5475 0040 0319 03
Viitenumero: 20200
Summa: merkitse haluamasi lahjoitussumma
Eräpäivä: merkitse haluamasi eräpäivä
Maksaessasi verkkopankissa voit merkitä maksun automaattiseksi kuukausiveloitukseksi. Näin helpotat omaa urakkaasi erilaisten asioiden muistamisessa.

Rahankeräysluvan tiedot:
Luvan saaja: Tornion rauhanyhdistys ry
Luvan myöntäjä: Lapin poliisilaitos
Keräyksen toimeenpanoalue: Lapin poliisilaitoksen alue
Keräysluvan voimassaolo: toistaiseksi

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: yhdistyksen toiminnan tukeminen, toimitalon käyttö- ja ylläpitokustannukset

ke 23.10. 18:30 Lauluseurat, ry:llä
to 24.10. 09:30 Perhekerho, ry:llä