Toimintakalenteri2020-04-02T22:51:43+03:00

Kuuntelulinkit sovelluksille

iTunes Windows Media Player Quick time

Johtokunnan tiedote 30.3.

Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistyksen johtokunnan päätöksellä 30.3.2020 seuratoiminta rauhanyhdistyksellä ja kodeissa, kaikki kerhot, pyhäkoulut ja raamattuluokat pidetään toistaiseksi keskeytettynä viranomaisten ohjeiden mukaisesti.

Omien nettiseurojen lähettämistä jatketaan, lähetysten aikataulut löytyvät toimintakalenterista. Lisäksi SRKn kesäseuraradio lähettää pääsiäsen aikana erikoislähetyksen kiirastorstai-illasta pääsiäismaanantai-iltaan. Lähetys on kuunneltavissa vain verkon välityksellä osoitteessa kesäseuraradio.fi

Seuralähetyksiä voi kuunnella nettilähetyksinä eri puolelta suomea, lähetyksiä löytyy koottuna osoitteesta www.nettiseurat.fi

SRK järjestää pyhäkoulut sunnuntaisin klo 12 ja raamattuluokat perjantaisin klo 18 youtube-live lähetyksinä. Lähetysajankohdat ja linkit löytyvät toimintakalenterista.

On toivottavaa, että kodeissa rauhoitumme Jumalan sanan äärelle ja rohkaisemme toisiamme evankeliumilla. Näissä tilanteissa voimme tukeutua SRK:n julkaisemiin äänitteisiin ja kirjoihin.

Johtokunta haluaa muistuttaa jäsenmaksujen ja Siikatörmän tukialuemaksujen maksamisesta. Jäsen- ja tukialuemaksut voi maksaa vallitsevassa tilanteessa verkkokaupassa tai rauhanyhdistyksen tilille. Merkitse viestiosioon nimesi sekä niiden perheenjäsenten nimien alkukirjaimet, joiden jäsenmaksut hoidat samalla kerralla. Esimerkki: Matti Virtanen maksaa jäsenmaksun Sinin ja Timon puolesta; hän merkitsee viestiksi “Jäsenmaksut: Matti Virtanen, SV ja TV”. Jäsenmaksu on 10 euroa per jäsen ja tukialuemaksu 25 euroa per jäsen.

”Jumalassa on minun autuuteni, minun kunniani, minun väkevyyteni kallio, minun turvani on Jumalassa” Psalmi 66:7

Johtokunta

SRKn tiedote lapsi- ja nuorisotyön toimenpiteistä

Useista rauhanyhdistyksistä esitettiin toivetta lapsi- ja nuorisotyön tukemiseen etäyhteyksien kautta. SRK:n toimesta lähetetään ajalla 20.3.2020-24.5.2020 yhteistyössä vapaaehtoisten kanssa kymmenen raamattuluokkaa ja pyhäkoulua, sekä kaksi nuorten iltaa. Pyyntö ja rukous on, että näiden tilaisuuksien kautta välittyisi yksinkertaisen uskon ja luottamuksen viestiä.

Tilaisuudet välitetään Youtube-live lähetyksillä. Linkki raamattuluokkiin ja nuorteniltoihin löytyy osoitteesta kapsakkijutut.fi ja pyhäkouluihin osoitteesta lastenpolku.fi. Linkkejä jaetaan myös lähetyspäivän aamuna rauhanyhdistysten lapsi- ja nuorisotyön vastuuhenkilöiden sekä sosiaalisen median kanavien kautta.

Muuttuneessa tilanteessa rippikoululaisten kotisiioniin tutustuminen raamattuluokkien ja seurojen osaltavoidaan suorittaa käytettävissä olevien etäyhteyksien kautta. Lisäksi kotisiionin työtehtävään osallistuminen muutetaan myös etänä tehtäväksi: Jokainen rippikoululainen soittaa yhdelle vanhukselle loppukevään aikana. Tarkempi ohjeistus välitetään rippikoulun WhatsApp-ryhmien kautta viikon 13 aikana.