Etusivu2020-08-06T21:19:29+03:00

Ajankohtaista

Koronavirusepidemian takia Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistyksen tapahtumat on toistaiseksi peruttu. Lähetämme seurapuheita nettiradion kautta live-lähetyksinä toimintakalenteriin merkittyinä ajankohtina, lisäksi SRK järjestää yhteisiä pyhäkouluja ja raamattuluokkia YouTube-lähetyksinä. Lisätietoja toimintakalenterissa

Kuuntele nettiradiota

Kuuntele

Kuuntelulinkit sovelluksille

iTunes Windows Media Player Quick time

Tervetuloa Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Oulunsalon Rauhanyhdistyksen seurasaliin mahtuu 800 henkilöä, ja siellä pidetään seurat sunnuntaisin klo 16.

Rauhanyhdistyksen toiminnassa keskeisintä on Jeesuksen lähetyskäskyn mukainen sananjulistus. Rauhanyhdistyksen jäsenet kuuluvat evankelis-luterilaiseen kirkkoon, ja heidän taustayhteisönsä on vanhoillislestadiolainen herätysliike. Lisätietoa toiminnasta löytyy Toimintamuodot-sivulta.

Tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita!

Ajankohtaista

Koronavirusepidemian takia Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistyksen tapahtumat on toistaiseksi peruttu. Aloitamme seurapuheiden lähettämisen nettiradion kautta live-lähetyksinä toimintakalenteriin merkittyinä ajankohtina, lisäksi SRK järjestää yhteisiä pyhäkouluja ja raamattuluokkia YouTube-lähetyksinä. Lisätietoja toimintakalenterissa

Kuuntele nettiradiota

Kuuntele

Kuuntelulinkit sovelluksille

iTunes Windows Media Player Quick time

Tervetuloa Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistykselle

Tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita!