Tervetuloa Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Oulunsalon Rauhanyhdistyksen seurasaliin mahtuu 800 henkilöä, ja siellä pidetään seurat sunnuntaisin klo 16.

Rauhanyhdistyksen toiminnassa keskeisintä on Jeesuksen lähetyskäskyn mukainen sananjulistus. Rauhanyhdistyksen jäsenet kuuluvat evankelis-luterilaiseen kirkkoon, ja heidän taustayhteisönsä on vanhoillislestadiolainen herätysliike. Lisätietoa toiminnasta löytyy Toimintamuodot-sivulta.

Tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita!

ke 17.4. 00:00 Keskiviikkokerhon leiripäivä Siikatörmällä
pe 19.4. 19:00 Alueellinen nuortenilta
su 21.4. 16:00 Seurat ry:llä
su 21.4. 17:30 Seurat ry:llä
ke 24.4. 11:30 Hartaus Salonkartanon palvelukodilla
pe 26.4. 19:00 Nuorten perjantai
la 27.4. 13:30 Hartaus Teppolan hoivakodilla
la 27.4. 18:00 Vappu- ja äitienpäivämyyjäiset ry:llä
su 28.4. 16:00 Seurat ja leirikeskusilta ry:llä
su 28.4. 17:30 Seurat ry:llä

Kuuntele nettiradiota

Kuuntelulinkit sovelluksille

iTunes Windows Media Player Quick time

Tervetuloa Oulunsalon kirkonkylän rauhanyhdistykselle

Tilaisuuksiin ovat kaikki tervetulleita!