Jäsenhakemus

Muhoksen Rauhanyhdistys ry:n jäseneksi voi hakea 15 vuotta täyttänyt vakituisesti Muhoksella asuva uskovainen henkilö, joka täyttää yhdistyksen sääntöihin kirjatut edellytykset. Yhdistyksen sääntöihin sekä tietosuoja- ja rekisteriselosteeseen voit tutustua täällä.

Jäseneksi voit hakea täyttämällä jäsenhakemuksen joko sähköisesti allaolevan linkin kautta tai täyttämällä rauhanyhdistyksen eteisessä ilmoitustaulun yhteydessä olevassa lokerossa olevan hakulomakkeen. Täytetyn lomakkeen voi palauttaa allekirjoitettuna seinällä olevaan ”Jäsenlomakkeiden palautus” –laatikkoon.

Johtokunta käsittelee hakemukset ja hyväksyy jäsenyyden. Tämän jälkeen jäsentiedot kirjataan jäsenrekisteriin.

Linkki sähköiseen jäsenhakemukseen.

Henkilötietojen päivittäminen

Osoitteenmuutokset ja muut henkilötietoja koskevat muutokset jäsenrekisteriin voit tehdä tehdä tällä ilmoituslomakkeella.