Rakkaat matkaystävät.

Vietämme tänä vuonna kotisiionimme Kouvolan seudun rauhanyhdistyksen 50-vuotisjuhlavuotta. Juhlapäivä on su 7.5.2023.

Juhlapäivä alkaa juhlamessulla Kuusankosken kirkossa klo 10.00, jonka jälkeen on kutsuvieras- ja kirkkovieraslounas rauhanyhdistyksellä. Varsinainen juhla alkaa rauhanyhdistyksellä klo 13.30. Messuun ja sen jälkeen lounaalle osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 30.4. Tiia Koivistolle tekstiviestillä numeroon 050 344 0232. Ruokailussa on kutsuvieraiden lisäksi tilaa noin sadalle oman väen ruokailijalle.

Juhlan tarkempi ohjelma ja äskeinen ilmoittautumisohje julkaistaan ilmoitustaululla ja wa-ryhmissä tulevalla viikolla.

Juhla-aika näkyy toiminnassamme jo ennen juhlapäivää. Tulevasta viikosta eteenpäin julkaisemme omilla viestintäkanavillamme lyhyitä katkelmia lestadiolaisuuden historiasta, liikkeen saapumisesta Kymenlaaksoon ja uskovaisten elämästä tänä päivänä. Pääsiäisen jälkeen rauhanyhdistyksen aulaan pystytetään valokuvanäyttely yhdistyksemme 50-vuotistaipaleen ajalta. Näyttely puretaan vasta juhlan jälkeen toukokuun aikana.

Juhlan valmistelussa ja ohjelman valmistelussa on ollut mukana jo jonkin aikaa kiitettävä määrä siionimme kaikenikäisiä. Siitä lämmin kiitos jo tässä vaiheessa vastuun kantajille.

Juhlaan on kutsuttu yhteistyötahoiltamme vieraita hiippakunnasta, seurakunnista, naapurisiioneista, opistosta ja leirikeskuksesta sekä kaupungista.

Kaikkein ensimmäisenä kuitenkin kutsumme juhlaan Siionin Herran, jonka siunausta jäämme rukoilemaan juhlallemme.

– Juhlaan liittyvissä kysymyksissä voi ottaa yhteyttä Matti Kontkaseen 044 752 9541

Juhlan ohjelma: > Lataa ohjelma