Etusivupanuhaaraniemi2023-11-21T21:14:01+02:00

Kokkolan seudun Rauhanyhdistys

Olet sydämellisesti tervetullut seuroihin!

Kokkolan seudun Rauhanyhdistys kuuluu vanhoillislestadiolaiseen herätysliikkeeseen. Yhdistys on yksi Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen kahdestasadasta jäsenyhdistyksestä. Yhdistyksen jäsenet (noin 800) ovat Suomen evankelisluterilaisen kirkon jäseniä ja toimivat kirkon sisällä.

Yhdistyksen toiminnan päätarkoitus on Jumalan sanan julistaminen Pyhän Raamatun ja evankelisluterilaisen uskon, tunnustuksen ja opin mukaisesti. Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurojen pääsanoma on Jumalan rakkaus ja armo syntistä ihmistä kohtaan.

Seurojen ohella yhdistyksen toimintamuotoja ovat myös päiväkerhot, pyhäkoulut, raamattuluokat ja -illat. Lisäksi järjestetään mm. naisten- ja miesteniltoja, aviopuoliso- ja aikuisten iltoja sekä varttuneen väen kerhoja.

Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!

Kuuntele seuroja

Lähetys on käynnissä.

Tiistain seurapuhe ja sunnuntain seurojen molemmat puheet ovat kuunneltavissa yllä olevasta kuvakkeesta toimintaohjelmassa ilmoitettuina ajankohtina.

Jos toisto ei tunnu käynnistyvän vaikka lähetyksen pitäisi olla käynnissä, lataa tämä sivu uudelleen ja paina toistokuvaketta.

Kuuntele muiden Rauhanyhdistysten seuroja

Tuleva toiminta