Seurajärjestelyt Koronaepidempian aikana

Järjestämme seuroja Espoon rauhanyhdistyksellä Korona-epidemian vuoksi poikkeusjärjestelyin. Seurat alkavat sunnuntaisin klo 15 ja klo 17. Kaikkien osallistujien tulee noudattaa 1-2 metrin turvaetäisyyttä muihin kuin samassa taloudessa asuviin. Seuroissa ei tervehditä kättelemällä, eikä väliajalla ole tavanomaista kahvitarjoilua.

Riskiryhmiin kuuluvia ja heidän perheenjäseniään pyydetään osallistumaan ensisijaisesti klo 15.00 alkaviin seuroihin. Kahvio varataan tuolloin riskiryhmille ja sinne on mahdollista kulkea suoraan pihaoven kautta.

Seuroihin ei pidä osallistua sairaana, epidempia-alueelle suuntautuneen matkan jälkeen, tai mikäli muutoin on ollut altistuneena koronavirukselle. Älä tule seuroihin, jos sinulla on kuumetta, lämpöä, flunssaa, nuhaa, yskää, kurkkukipua, päänsärkyä tai vatsataudin oireita.

Seurojen väkimäärän ennakoimiseksi ja mahdollisten altistumistilanteiden jäljittämiseksi toivomme mahdollisimman monen ilmoittavan seuroihin tulostaan ennakkoon. Ilmoittautuminen avataan kolme vuorokautta ennen tilaisuutta tälle sivustolle ja tiedot hävitetään kolme viikkoa tilaisuuden jälkeen. Turvavälit huomioiden toimitalolle mahtuu yhtäaikaisesti noin 200 henkilöä, eikä turvallista väkimäärää voi ylittää. Ruuhkien välttämiseksi on tilaisuuteen hyvä saapua hyvissä ajoin. Seuroihin voi ilmoittautua myös paikan päällä, mikäli tilat sen sallivat. Myös tällöin kerätään osanottajien henkilötiedot.

Seuravieraiden tulee huolehtia käsihygieniasta ja turvaväleistä, sekä noudattaa koronavirusepidemian hillitsemiseksi annettavia muita ohjeistuksia. Suosittelemme Koronavilkku-sovelluksen lataamista matkapuhelimeen.

THL:n ohjeistuksen mukaan suosittelemme käyttämään omaa kasvomaskia toimitalolla järjestettävissä tilaisuuksissa.

Yhdistyksen kodeissa järjestettävät tilaisuudet on peruttu syksyn 2020 osalta.

Poikkeusolosuhteista huolimatta toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi seuroihin!
Espoon rauhanyhdistyksen johtokunta
Lisätietoja: espoonrauhanyhdistys@gmail.com

Voit myös kuunnella seuroja SRK:n muiden jäsenyhdistysten lähettämänä

”Sinä, Herra, suojelet meitä, sinä varjelet meitä joka hetki tämän pahan ajan keskellä.”

Ilmoittaudu seuroihin tästä!
Tietosuojaseloste