Seurojen kuuntelu
Lue Tiedotuslehti

Ilmoittaudu seuroihin

Keitä olemme

Vanhoillislestadiolaisuus on yksi Suomen evankelisluterilaisen kirkon herätysliikkeistä. Vanhoillislestadiolaiset ovat kirkon jäseniä ja osallistuvat niin paikallisten seurakuntien kuin koko kirkon toimintaan.

Miten uskomme

Uskomme ja opetuksemme perustuu luterilaiseen tunnustukseen ja Raamattuun, joka on korkein auktoriteetti uskoa ja elämää koskevissa kysymyksissä. Ajattelemme, että ihminen tulee Jumalalle kelpaavaksi yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden.

Tervetuloa tutustumaan

Järjestämme kaiken ikäisille suunnattuja hengellisiä tapahtumia toimitalollamme Espoon Rauhanyhdistyksellä, seurakunnan tiloissa ja kodeissa. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja olet lämpimästi tervetullut niihin.

su 28.2. 15:00 Nettiseurat  Seurojen kuuntelu
su 28.2. 17:00 Vuosikokous internetissä
Ilmoittautuminen päättyi 25.2. . Ilmoittautuneille lähetetään etäkokouksen liittymistiedot sähköpostilla viimeistään 27.2.. Jos ilmoittauduit etkä saanut sähköpostia, tarkista ensin roskapostilaatikko. Sähköpostin lähettäjä on vuosikokous@espoonrauhanyhdistys.fi . Tarvittaessa ole yhteydessä sähköpostilla vuosikokous@espoonrauhanyhdistys.fi .