Toimintamuodot2020-03-20T18:32:19+02:00

Seurat

Seuraohjelma koostuu seurapuheista, virsistä ja Siionin lauluista. Seurojen tarkoitus on rohkaista ja tukea sanankuulijaa uskonelämässä sekä kutsua Jumalan valtakuntaan sen ulkopuolella eläviä ihmisiä.

Raamattuluokka

Raamattuluokkatoiminta on kohdistettu nuorille ja varhaisnuorille. Sen tavoitteena on tuoda raamatun kertomukset tutuiksi sekä tukea nuorten uskonelämää.

Pyhäkoulu

Pyhäkoulun tavoite on tutustuttaa pienet lapset raamatun kertomuksiin ja uskon peruskysymyksiin sekä toimia kasvatustyössä vanhempien tukena. Pyhäkoulut pidetään kodeissa.

Päiväkerho

Päiväkerho on tarkoitettu alle kouluikäisille lapsille. Päiväkerhossa askarrellaan, leikitään ja hiljennytään hartaushetkeen. Kerhoja järjestetään sekä omissa että seurakunnan tiloissa.

Nettiradiointi

Ylöjärven Rauhanyhdistyksen seurat on kuunneltavissa kaksi kertaa vuodessa järviradiosta.

Muu toiminta

Muita toimintamuotoja ovat mm. kotiseurat, miesten- ja naistenillat, aviopuolisopäivät sekä nuortenillat.

Yhdistyksen varainhankintilaisuuksina järjestämme myyjäisiä, joista perinteisiksi ovat muodostuneet vappu- ja joulumyyjäiset.

Liity kuukausilahjoittajaksi

Voit tukea toimintaamme liittymällä kuukausilahjoittajaksi.
Tilin numero FI78 5537 0120 1549 28, viitenumero: 5555.
Kiitos tuestasi!

1) rahankeräysluvan saaja: Ylöjärven Rauhanyhdistys ry (1792488-3)
2) rahankeräysluvan myöntäjä: Sisä-Suomen poliisilaitos
3) luvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2020/273, myönnetty 17.03.2020