Kokoonnumme seuroihin yleensä sunnuntaisin n. kahden viikon välein. Seuroihin – niin kuin muuhunkin toimintaan – on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Järjestämme vuorotellen ns. lauluseuroja ja seuroja.

Raamattuluokka

Alle rippikouluikäiset, 5-8-luokkalaiset lapset ja nuoret, käyvät raamattuluokissa kouluvuoden aikana sellaisina sunnuntaina, kun ei ole seuroja. Niiden tarkoituksena on syventää varhaisnuorten Raamatun tuntemusta, hoitaa uskoa sekä tukea kotien kristillistä kasvatusta.

Pyhäkoulu

Lapsille järjestetään pyhäkouluja, joihin kokoonnutaan sunnuntaisin kodeissa silloin, kun ei ole seuroja.

Perusajatuksena pyhäkoulussa on Jeesuksen antaman opetuskäskyn toteuttaminen. Opettajina toimivat tehtävään kutsutut henkilöt, jotka uskovat samalla tavalla lasten ja heidän perheidensä kanssa.

Perhe- ja diakoniatyö

Diakoniatyössä keskeistä on auttaa ja tukea lähimmäisiä erilaisissa elämäntilanteissa. Perhe- ja diakoniatyöhön nimetyt vastuuhenkilöt tukevat perheitä järjestämällä tarvittavaa apua. Vastuuhenkilöt järjestävät myös käyntejä ja vierailuja vanhusten koteihin. Mahdollisia avuntarvitsijoita ohjataan hakemaan ja käyttämään yhteiskunnan ja seurakunnan avustuspalveluja.