Seuroihin kokoonnutaan yleensä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Yleensä seuroissa on yksi seurapuhe. Ennen puhetta on kahvitus. Puheen pitää pappi tai maallikkosaarnaaja. Seuroja järjestetään oman toimitalon lisäksi toimialueen kirkoissa ja seurakuntataloissa, vanhusten hoitokodeissa sekä kodeissa.

Raamattuluokka

Raamattuluokka pidetään perjantai-iltaisin ohjelmassa ilmoitettuna aikana. Raamattuluokka aloitetaan neljännelle luokalle mentäessä ja jatkuu rippikoulun käymiseen saakka. Raamattuluokka on jaettu kolmeen ryhmään. Omat ryhmät 4.-luokkalaisille, 5.–6.-luokkalaisille ja 7.–8.-luokkalaisille.

Raamattuluokkaan otetaan mukaan Raamattu ja virsikirja. Raamattuluokat pidetään pääsääntöisesti rauhanyhdistyksellä, poikkeuksena joka kuukauden ensimmäinen perjantai, jolloin se on kodeissa.

Pyhäkoulu

Pyhäkoulu pidetään sunnuntaisin joko kodeissa tai ennen seuroja rauhanyhdistyksellä ohjelman mukaan.

Pyhäkoulu on tarkoitettu perheen pienimmille noin kolmesta ikävuodesta alakouluikään. Pyhäkoulussa hiljennytään tuttujen Raamatun kertomusten äärelle, keskustellaan ja lauletaan yhdessä. Pyhäkoulu kestää puolisen tuntia.

Perhe- ja diakoniatyö

Diakoniatyössä keskeistä on auttaa ja tukea lähimmäisiä erilaisissa elämäntilanteissa. Perhe- ja diakoniatoimikunta tukee perheitä organisoimalla lastenhoito- ja muuta apua. Toimikunta järjestää käyntejä ja vierailuja vanhusten koteihin. Mahdollisia avuntarvitsijoita ohjataan hakemaan ja käyttämään yhteiskunnan ja seurakunnan avustuspalveluja.

Päiväkerho

Rauhanyhdistyksellä pidetään päiväkerhoa 4–6-vuotiaille lapsille. Päiväkerhon tarkoituksena on tukea koteja lasten kristillisessä kasvatustyössä sekä osaltaan juurruttaa Jumalan valtakuntaan. Päiväkerho on maanantaisin 17:30 – 19 ohjelman mukaisesti. Kerho aloitetaan uskontotuokiolla ja sen jälkeen askarrellaan, leikitään, lauletaan tai pelataan.

Tiistaikerho

Tiistaikerho on suunnattu erityisesti eläkeläisille. Kerho kokoontuu pääsääntöisesti joka kuukauden kolmantena tiistaina joko rauhanyhdistyksellä tai kodeissa.

Nuorten oloilta ja keskusteluilta

Nuorten oloilta on rippikouluun seuraavana kesänä meneville ja rippikoulun käyneille nuorille suunnattu toimintamuoto, joka lisää nuorten yhteenkuuluvuutta yhteisen tekemisen kautta. Nuorten oloilta on tiistaisin rauhanyhdistyksellä.

Nuorten keskusteluilta on kerran kuussa lauantaisin pääsääntöisesti perheissä. Iltaan sisältyy keskusteleva uskontotuokio, jonka aiheet nousevat nuorten elämänpiiristä.