Tervetuloa Seinäjoen rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon aviopari-illoista ja tiistaikerhoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

Voimme kuunnella seuroja netin välityksellä esimerkiksi

ke 31.7. 19:00 Pihaseurat
Seppänen, Rajalankuja 50, Nurmo