Etusivu2020-05-17T19:07:58+03:00

Tervetuloa Seinäjoen rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon aviopari-illoista ja tiistaikerhoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

Tiedote 26.3.2020

Usealle meistä koronaepidemian aiheuttamat muutokset arjessa ovat tuoneet uuden, osalle myös haastavan tulevaisuuden näkymän. Myös taloudellinen epävarmuus ja sen kesto aiheuttavat huolta.

Valtioneuvoston ja viranomaisten uudet arviot epidemiatilanteesta sekä sen kestosta tarkoittavat myös yhdistyksemme seuratatoimman osalta sitä, että seuratoiminnan keskeytystä jatketaan edelleen, toistaiseksi. Haluamme noudattaa edelleenkin epidemian leviämisen estämiseksi valtiovallan  sekä viranomaisten antamia ohjeita, suosituksia ja mahdollisia määräyksiä. Seuraamme tilannetta ja viranomaisten ohjeita. Tiedotamme siinä vaiheessa, kun uutta tiedotettavaa yhdistyksemme toimintaan liittyen on.

Olemme vaikeiden asioiden keskellä, jonka vuoksi korostuu se, että tarvitsemme nyt toinen toistamme entistäkin enemmän. Myös eristyneisyyden kokemus ja siihen joutuminen voivat aiheuttaa monille vaikean tilanteen. Se, että emme pääse käsillä olevan kriisin vuoksi ja sen aikana kokoontumaan seuroihin, on usealle meistä myös vaikea ja kipeä asia.

Haluamme uskoa ja luottaa, että elämämme on Taivaallisen Isän turvallisessa johdatuksessa.

“Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan” (Ps. 91:2)

Johtokunta
Seinäjoen Rauhanyhdistys ry

Voimme kuunnella seuroja netin välityksellä esimerkiksi