Tervetuloa Ivalonlaakson rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Toimitalolla pidetään ompeluseurat yleensä torstaisin sekä sunnuntaiseurat pääsääntöisesti jokaisen kuukauden ensimmäinen ja kolmas sunnuntai. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakunnan tiloihin.

Seurojen ohella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista ja raamattuluokista, sekä muusta toiminnasta.

Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

.

Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

Tervetuloa!

to 25.4.18:00Iltapala