Tervetuloa Rovaniemen rauhanyhdistykselle

Rauhanyhdistys-nimi juontaa Jeesuksen sanoista Minun rauhani minä annan teille (Joh. 14:27). Kun ihminen uskoo omat syntinsä anteeksi, hän saa rauhan omalletunnolleen.

Rauhanyhdistyksen keskeisin toimintamuoto on seurat. Seurojen keskeisin sanoma on Jumalan rakkaus ja armo syntistä ihmistä kohtaan.

Seurat pidetään yleensä yhdistyksen toimitalolla, Sahanperäntie 19:ssä ja säännöllisesti myös seurakunnan ja hoivakotien tiloissa sekä sairaaloissa. Seuroja on yleensä

* keskiviikkoisin klo 19 (syyskuusta toukokuuhun)

* sunnuntaisin klo 16 (kesäkuukausina klo 18).

Voit kuunnella seuroja myös internetistä yläpalkissa olevalta välilehdeltä.

Ajankohtaista koronavirusepidemiasta

Lapin sairaanhoitopiirin alueella kokoontumisrajoitukset jatkuvat. Sunnuntaista 18.4 alkaen voimme ottaa seuroihin 20 hlö ml järjestävä henkilökunta. Täten toimitalolle mahtuvien seuravieraiden määrä on huomattavan pieni. Seurasalin kapasiteetti on keskiviikkoisin varattu nuorille ja sunnuntaisin eläkeläisille. Muiden toivotaan hyödyntävän nettiseuramahdollisuutta.

Seuroissa toimitaan korona-aikana tutuksi tulleella tavalla ja noudatetaan järjestyksenvalvojan ohjeita. Rajoituksista johtuen seuravieraiden on hyvä varautua siihen, että toimitalolle ei voida ottaa kaikkia halukkaita.

Kotiseuroja ja pyhäkouluja ei toistaiseksi järjestetä. Lasten ja nuorten raamattuluokkatoiminta tapahtuu kokonaisuudessaan rauhanyhdistyksellä. Lapsi- ja nuorisotyötoimikunta informoi yksityiskohdista raamattuluokkaringeissä.

Seuroihin ei saa tulla sairaana. Kädet desinfioidaan seuroihin tullessa. Eteisessä on automaattiset desiannostelijat, joita käytetään seuroihin tullessa ja seuroista lähtiessä.

Poikkeusolojen aikana emme tervehdi kädestä ja pidämme muutenkin välimatkaa muihin ihmisiin.

Seuraisäntä valokuvaa paikalla olijat, jotta tarvittaessa tavoitetaan ne ihmiset, jotka ovat olleet paikalla.

Seurojen järjestelyyn tarvitaan myös työvoimaa, joten huolehdithan työvuoroistasi.

Yllä mainittuja toimintamuotoja pyritään jatkamaan kevään mittaan. Mahdollisista muutoksista informoidaan erikseen.

Tervetuloa seuroihin!

su 18.4.16:00Seurat
Väkirajoitus 20hlö, paikat ajateltu eläkeläisille. Pyydetään ilmoittautumaan tulosta etukäteen talonmiehelle, kiitos
ke 21.4.19:00Seurat