Jäsenmaksujen keräys meneillään

Masku 15.4.24 mennessä. Uudet jäsenet (paikkakunnalle muuttaneet, rippikoulun käyneet) täytä jäsenhakemus ja palauta johtokunnan jäsenelle tai sihteerille. Jäsenhakemuksia löytyy mm. toimitalon ilmoitustaululta. Jäsenmaksuista tarkempi tiedotus yhdistyksen some-ryhmissä ja ilmoitustaululla.

Kansainvälisen lähetystyön verkkosivu avattu

Tutustu: https://kingdomofpeace.net/

Tutustu LINKIT -sivuun

Linkit -sivulta löydät lukemista, kuunneltavaa, katseltavaa ja tekemistä kaikenikäisille. Voit kuunnella mm. arkistoituja seurapuheita ja ohjelmia tai löytää puuhaa perheen pienimmille.

RAUHANYHDISTYSTEN TOIMINTAA VERKOSSA

– Keskiviikkoisin klo 19 Helsingistä, Jyväskylästä, Itä-Suomesta, Tampereelta ja Vaasasta.
– Lauantaisin klo 18 Helsingistä. Klo 19 Itä-Suomesta, Oulusta, Tampereelta ja Vaasasta.
– Sunnuntaisin klo 15 Laukaasta ja Itä-Suomesta. Klo 16 Helsingistä, Hämeenlinnasta, Jyväskylästä, Lahdesta, Rovaniemeltä, Tampereelta, Tikkakoskelta, Torniosta ja Vaasasta. Klo 17 Oulusta. Klo 17.30 Tampereelta. Klo 18 Helsingistä, Itä-Suomesta, Rovaniemeltä, Tampereelta, Torniosta ja Vaasasta.
Linkit näihin lähetyksiin sekä ruotsin- ja englanninkielisiin seuroihin löytyvät SRK:n sivuilta.

Voit kuunnella myös seuroja Radio Pookin kautta. Tällä hetkellä seuralähetystä Pookin kautta lähetetään 21 rauhanyhdistykseltä ja Reisjärven Kristilliseltä opistolta säännöllisesti joka sunnuntai syyskuusta toukokuun loppuun.

Vieraskieliset nettilähetykset

Helsingin, Tampereen ja Oulun rauhanyhdistyksiltä espanjan, ranskan ja venäjän kielelle tulkattuja seurapuheita voi kuunnella nettiradiosta, nettiradio.srk.fi.

Ruotsinkielisiä seuroja voi kuunnella SFC:n ja englanninkielisiä seuroja LLC:n kautta.

Raamattuluokat
– Perjantaisin klo 18. Seuraa Instagramissa nuorten kanavaa @kapsakkijutut. Tulevat nuorten nettitilaisuudet löydät täältä. Kapsakkijutut.fi-sivustolta löytyy nuorille kuuntelemista ja tekemistä.

Päiväkerhot
Kotipäiväkerhoihin vinkkejä löytyy Lastenpolun puuhasivuilta. Lastenpolku.fi-sivustolta löytyy paljon muutakin tekemistä perheen pienimmille. Tervetuloa mukaan!

Tarvitsetko kotiin lastenhoitajaa tai muuta apua? Resurssipankki auttaa!

Resurssipankki kokoaa SRK:n ja rauhanyhdistysten vapaaehtoistyöhön käytettävissä olevia henkilöitä. Näitä tietoja käytetään paikallisissa rauhanyhdistyksissä erilaisten tehtävien tarjoamiseen. Tehtäviä voivat olla mm. lyhytaikainen lastenhoito, vanhusten luona vierailut sekä oman rauhanyhdistyksen työvuorot. Lisäksi voit ilmaista kiinnostuksesi SRK:n rippikouluisostoimintaan.

Työtehtävät ovat luonteeltaan vapaaehtoistyötä. Joistakin tehtävistä (lastenhoito, rippikoululeirien isostoiminta) maksetaan palkkio.

Pyhäjoen ry:n resurssipankin yhteyshenkilö Hilla p. 0400 977952

Vapaaehtoiseksi ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua resurssipankkiin vapaaehtoiseksi täältä. Resurssipankkiin syötetään yhteystietojen lisäksi itseä kiinnostavat työtehtävät sekä mahdollinen kokemus. Ilmoittautujan on hyväksyttävä käyttäjäehdot omien yhteystietojen jakamisesta rauhanyhdistysten vastuuhenkilöiden käyttöön. Vapaaehtoisen tulee olla rippikoulun käynyt. Yläikärajaa ilmoittautumiselle ei ole.

Jos tarvitset tilapäistä apua arjessa, ota yhteyttä Pyhäjoen ry:n perhe- ja diakoniatoimikunnan vetäjään: p. 040 9131298