Seuroihin kokoonnutaan yleensä sunnuntaisin. Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan – on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Yleensä seuroissa on kaksi seurapuhetta. Puheiden välissä on väliaika, jolloin on mahdollisuus käyttää seuraravintolan palveluja. Puheen pitää pappi tai maallikkosaarnaaja. Seuroja järjestetään oman toimitalon lisäksi mahdollisesti toimialueen kirkoissa ja seurakuntataloissa, vanhusten palvelutaloissa sekä kodeissa.

Lauluseurat

Lauluseuroihin kokoonnumme koteihin lähes joka viikko perjantaisin syys-, talvi- ja kevätkautena. Niitten tarkoitus on varainhankinta. Osallistujat tuovat tullessaan arvottavaa, joka sitten myydään narunvedolla. Illan aikana lauletaan Siionin lauluja ja virsiä. Vieraille järjestetään kahvitarjoilu, jonka vastineeksi vapaaehtoinen kahvikassa.

Päiväkerho-, pyhäkoulu- ja raamattuluokkatyötä meillä ei ole

Tällä hetkellä Puolangan rauhanyhdistyksen jäsenistössä ei ole lapsiperheitä.

Diakoniatyössä keskeistä on auttaa ja tukea lähimmäisiä erilaisissa elämäntilanteissa.