1. Rekisterinpitäjän yhteystiedot

Y-tunnus: 0281002-3
Osoite: Merijärventie 284, 86300 OULAINEN

2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Mikäli rekisteröidyllä on kysyttävää henkilötietojen käsittelystä tai hän haluaa käyttää oikeuksiaan rekisteröitynä, voi ottaa yhteyttä yhteyshenkilöön:
Pirjo Manninen p.050 0918 983

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisterinpitäjä käsittelee henkilötietoja rekisteröidyn suostumuksen perusteella ja sille yhdistyslain mukaan kuuluvan rauhanyhdistyksen jäsenrekisterin ylläpitämiseksi. Rekisteriä käytetään jäsenmaksujen perimiseen, yhdistysten kokousten järjestämiseen, yhdistyksen työvuoroihin ja toimintaan liittyen sekä yhteydenpitoon yhdistyksen ja jäsenten välillä.

Rekisteriin kerätään ainoastaan tietoja, jotka ovat tarpeen edellä mainittujen tarkoitusten toteuttamisen ja lain edellyttämien toimintojen kannalta. Rekisteriin tietoja kerättäessä noudatetaan tietosuoja-asetuksen 5 artiklan mukaisia henkilötietojen käsittelyä koskevia periaatteita.

4. Kuvaus rekisteröityjen ryhmistä ja henkilötietoryhmistä

Henkilötietorekisteriin kerätyt henkilötiedot ovat rekisteröidyn antamia tietoja tai palveluiden käytöstä muodostettuja tietoja Rauhanyhdistyksen jäseneksi hyväksytyistä henkilöistä.

Henkilötietorekisteri voi pitää sisällään seuraavia henkilötietoja:

a) koko nimi; syntymäaika
b) yhteystiedot (muun muassa sähköpostiosoite, puhelinnumero, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka)
c) muut rekisteröidyn itse antamat tiedot

5. Tietojen luovutukset ja siirrot

Rauhanyhdistys voi siirtää rekisteröidyn henkilötietoja toimeksiannosta käsitteleville palveluntarjoajille ja alihankkijoille.

Rekisteröidyn henkilötietoja voidaan lain mukaan luovuttaa kolmansille osapuolille myös ilman rekisteröidyn suostumusta, kun laki viranomaismääräys velvoittaa luovuttamaan tietoja.

Rekisteröidyn henkilötietoja ei luovuteta tai siirretä Euroopan unionin (”EU”) tai Euroopan talousalueen (”ETA”) ulkopuolelle.

6. Henkilötietojen säilytysaika

Rekisteriin kirjattavat henkilötiedot poistetaan, kun henkilötietojen säilyttämiselle ei ole enää laillista perustetta tai kun rekisteriin merkitty ei enää ole Rauhanyhdistyksen jäsen.

7. Rekisterin suojaus

Rekisteriä voi käyttää vain Rauhanyhdistyksen johtokunnan siihen valtuuttamat henkilöt. Rekisteriin merkityt tiedot tulostetaan paperille ja säilytetään lukitussa paikassa.