Tervetuloa Murron rauhanyhdistykselle!

Murron Rauhanyhdistys ry:n toiminnan keskeinen tarkoitus on seurojen järjestäminen. Seuroja järjestetään pääasiassa yhdistyksen toimitalolla Kempeleen Ketolanperällä. Seuroissa on yleensä kaksi hartauspuhetta, joissa selitetään Raamatun tekstejä. Seuroissa lauletaan virsiä ja Siionin lauluja. Puheiden välissä on kahvitauko, jolloin kahvio on avoinna.

Rauhanyhdistyksen toiminta-alue on kahden kunnan rajalla Kempeleen Ketolanperältä Tyrnävän Murtoon ja Ojakylään saakka.  Alueella asuu paljon lapsiperheitä, joten rauhanyhdistyksen toiminnassa on mukana runsaasti lapsia ja nuoria. Heille järjestetään pyhäkouluja, päiväkerhoja, raamattuluokkia ja nuorteniltoja. Muutakin toimintaa, kuten myyjäisiä ja lauluseuroja järjestetään sivulinkissä olevan toimintakalenterin mukaisesti.

Olet sydämellisesti tervetullut Rauhanyhdistyksen tilaisuuksiin!

AJANKOHTAISTA

• Sunnuntaina 18.7. seurat klo 16 (Jukka Kolmonen, Oulu, Juha Paananen, Kempele) Murron ry:llä.

• Diakonia- ja vanhusaputiedote:
    Mikäli joku perhe tai ikäihminen tarvitsee apua sairastumisen tai karanteeniin vuoksi esimerkiksi kaupassakäyntiin tai apteekkiasiointiin niin perhe- ja diakoniatoimikunnan jäseniin voi olla yhteydessä avun järjestämiseksi. Mikäli tiedät, että joku lähimmäinen on avun tarpeessa, niin tarjoathan apuasi. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa tarvitsemme toistemme apua ja tukea. Tärkeintä on rohkaista toisiamme uskomaan ja luottamaan Taivaan Isän johdatuksen ja huolenpitoon. “Hän ei jätä teitä yksin, eikä hylkää teitä” (5. Moos 31:6).
    -Murron ry:n pdt-toimikunta

• Seurakunnan tiedotus:
    Seurakunnan diakoniatyö tukee apua tarvitsevia esimerkiksi ruoka-avun kautta ja työntekijät antavat keskusteluapua vaikeassa elämäntilanteessa oleville. Tyrnävän seurakunnan työntekijä pyysi välittämään terveiset, että apua kannattaa pyytää ajoissa. Seurakunnalla päivystää nro: 044 7372 610 (klo 9-22), Kempeleen seurakuntaan voi olla myös yhteydessä.

Opistoon haku on käynnissä! Klikkaa tästä ajankohtaisiin

opistotiedotteisiin..

Opistotiedoitusta

Opistoihin hakeminen on alkanut. Oppivelvollisille: (2005 syntyneille tai 9-luokan päättäneille) 23.2-15.4.2021. Yli 18 vuotiaille: 23.2-16.5.2021. Hakeminen osoitteessa: www.opintopolku.fi

Oppivelvollisuusuudistuksesta lisätietoa webinaaritallenteesta.

Tue kansanopistotyöta ja hanki tuotteita osoitteesta: www.opistokauppa.fi
Ranuan lyhytkursseja täällä ja ilmoittautua voi netissä osoitteessa: www.lyhytkurssille.fi.

Kuuntele jo tältä vuodelta päättyneen Kesäseuraradion ohjelmia ja vanhoja kesäseurojen saarnoja:
päiväohjelma

ohjelmasarjat 2020