Seuroihin kokoonnutaan yleensä sunnuntaisin. Seuroihin ovat kaikki lämpimästi tervetulleita. Yleensä seuroissa on yksi seurapuhe, jonka pitää pappi tai maallikkosaarnaaja. Puheen jälkeen on mahdollisuus kahvitteluun. Seuroja järjestetään vakituisen seurapaikan lisäksi alueen kirkoissa ja seurakuntataloissa sekä kodeissa.

Pyhäkoulu

Lapsille järjestetään pyhäkouluja. Pyhäkouluihin kokoonnutaan sunnuntaisin kodeissa. Pyhäkoulussa lapsille opetetaan Raamatun opetuksia sopivan mittaisessa tuokiossa ja ymmärrettävällä tavalla. Opettajina toimivat tehtävään kutsutut henkilöt.

Naisten- ja miestenillat

Naisille ja miehille järjestetään naisten- ja miesteniltoja. Ne järjestetään yleensä kodeissa. Ilta sisältää ainakin yhdessäoloa ja keskustelua, johon voi olla valittu jokin teema tai pieni ajatuksia herättävä teksti.

Myyjäiset

Myyjäisissä myydään yleensä leipomuksia ja käsitöitä ja pidetään narutuksia. Myyjäisten tuotot käytetään rauhanyhdistyksen toimintaan.

Nuortenillat

Nuorille järjestetään nuorteniltoja, joissa keskustellaan yhdessä jostakin uskovaisten elämään liittyvästä teemasta ja on mahdollisuus viettää muutenkin aikaa yhdessä. Nuorteniltoja pidetään yleensä kodeissa.