Tervetuloa Mäntsälän rauhanyhdistykselle

Ajankohtaista

Mäntsälän rauhanyhdistys sijaitsee Liljendalin alueella Mäntsälässä Kuokkamaanpolulla. Kaikki ovat tervetulleita tilaisuuksiimme tutustumaan toimintaan.

Yhdistyksemme tarkoituksena on sen sääntöjen mukaan ”herättää ja elvyttää kristillistä uskonelämää sekä edistää kristillissiveellisten elämäntapojen, kansanraittiuden ja isänmaallisen mielen vakiinnuttamista kansan keskuudessa”.

Toiminnan ydin on seuratoiminta. Seurojen ohjelma koostuu lauluista ja Raamatun tekstin pohjalta pidetystä saarnasta. Sanoman ydin on evankeliumi eli ilosanoma syntien anteeksiantamuksesta.

Lämpimästi tervetuloa seuroihin!

Johtokunta

Seuroihin voi osallistua myös kuuntelusivulla!

Seurat pidetään sunnuntaisin toimitalolla. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakuntien tiloihin. Seurojen ohella toimintakalenterista löytyvät tiedot pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista, nuortenilloista ja aikuisteniltoja sekä muusta toiminnasta. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin, myyjäisiin ja leireille.

Toimintaa voi tukea antamalla rahalahjoituksen MobilePay numeroon: 40149 tai pankkitilinumeroon: FI73 1125 3000 1057 51 (BIC: NDEAFIHH). Lahjoitukseen viite: Toimintatuki. Yhdistyksellä on rahankeräyslupa RA/2021/482. Lahjoitusvarat käytetään lapsi- ja nuorisotyöhön, diakoniaan, seurojen järjestämiseen ja toimitalon ylläpitoon. Kiitämme lahjastanne.

su 31.3.16:00Seurat (1) Mäntsälän rauhanyhdistyksellä
Isäntäryhmä ToLu vk 13, Tarjoiluryhmä E