Seuroihin niin kuin muuhunkin toimintaan – on vapaa pääsy ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Seuroissa on yleensä yksi tai kaksi seurapuhetta. Puheen jälkeen tai puheiden välissä on väliaika, jolloin on mahdollisuus käyttää seurakahvilan palveluja. Puheen pitää pappi tai maallikkosaarnaaja. Seuroja järjestetään toimialueen kirkoissa ja seurakuntataloissa sekä kodeissa.

Raamattuluokka ja nuortenilta

5-7-luokkalaiset lapset ja nuoret, käyvät raamattuluokissa, ja niiden tarkoituksena on syventää varhaisnuorten Raamatun tuntemusta, hoitaa uskoa sekä tukea kotien kristillistä kasvatusta. 8-luokkalaiset ja sitä vanhemmat nuoret käyvät nuortenilloissa. Raamattuluokka ja nuortenilta kokoontuu yhtaikaa, vuorotellen Luoteis-Lapin Rauhanyhdistyksen alueella ja Kittilässä.

Pyhäkoulu

Lapsille järjestetään pyhäkouluja kodeissa ja seurakuntakodeissa.

Perusajatuksena pyhäkoulussa on Jeesuksen antaman opetuskäskyn toteuttaminen. Opettajina toimivat tehtävään kutsutut henkilöt, jotka uskovat samalla tavalla lasten ja heidän perheidensä kanssa.