Olet lämpimästi tervetullut ­­Kouvolan seudun Rauhanyhdistyksen seuroihin Puhjonmäentielle!
Kouvolan seudun Rauhanyhdistys järjestää seuroja ja muita tilaisuuksia, joiden keskeisin sanoma on Jumalan rakkaus ja armo syntistä ihmistä kohtaan. Rauhanyhdistys-nimen taustalla ovat Jeesuksen sanat Minun rauhani minä annan teille (Joh. 14:27). Kun ihminen saa uskoa omat syntinsä anteeksi, hän saa rauhan sydämeensä.

Rauhanyhdistyksen toimintamuodoista tärkein on kaikille avoimet seurat, jotka kokoavat yhteen kaikenikäisiä. Seurojen lisäksi yhdistyksellä on toimintaa pyhäkoulusta varttuneempien kerhoon. Kaikki rauhanyhdistyksen tilaisuudet ovat maksuttomia ja niihin ovat kaikki lämpimästi tervetulleita. Tilaisuuksien tarkemmat ajankohdat löytyvät toimintakalenterista. Seuroja voi myös kuunnella netissä ja radiossa.

Kouvolan seudun Rauhanyhdistys edustaa evankelisluterilaiseen kirkkoon kuuluvaa vanhoillislestadiolaista herätysliikettä. Kouvolan seudun Rauhanyhdistys on Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen (SRK) jäsen. Yhdistyksen toiminta-alueeseen kuuluu koko Kymenlaakso.

Kouvolan seudun rauhanyhdistyksen 50-vuotisjuhlaa vietimme 7.5.2023.
Ajankohtaista-sivulla lisää aiheesta. (Ajankohtaista – Kouvolan Seudun Rauhanyhdistys ry)

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohjella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon aviopari-illoista ja tiistaikerhoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

su 28.4. 16:00 Seurat Rauhanyhdistys
la 4.5. 13:00 Lauantaikerho Paikka ilmoitetaan myöhemmin