Tervetuloa Halsuan ja sen ympäristön rauhanyhdistyksen kotisivuille.Näiltä sivuilta löydät tietoa rauhanyhdistyksen toiminnasta.

Rauhanyhdistyksen tilaisuudet järjestetään ajantasainen koronavirustilanne huomioiden .Toimintakalenteri saattaa muutua  koronatilanteen vuoksi. Seuroja ja muita tilaisuksia järjestetään tilanteen mukaan.

Tulethan seuroihin vain oireettomana.  Pese kädet tai käytä käsidesiä seuroihin tullessasi. Emme kättele.

Tervetuloa tilaisuksiin!.

Voit myös kuunnella seuroja mm. SRK:n verkkosivujen kautta osoitteesta https://srk.fi/fi/toimintamuodot/seurat/kuuntele-seuroja/ tai  https://www.nettiseurat.info/ -sivuston kautta.

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään sunnuntaisin . Yleensä kokoonnutaan seuroihin seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohjella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista , nuortenilloista ja lauluseuroista.Näiltä sivuilta löytyy myös tietoa Kristillisyyden leireistä ja kursseista . Kaikkia kutsutaan mukaan seuroihin sekä osallistumaan kaikkeen  rauhanyhdistyksen toimintaan. Tervetuloa! Seuroja ja muita tilaisuksia eri rauhanyhdistyksistä voit kuunnella myös internetin välityksellä tästä linkistä: Muiden rauhanyhdistysten nettiseurat

su 29.5.19:00Seurat Halsuan srk-talo
ma 30.5.19:00Veljespiiri