Tervetuloa Halsuan ja sen ympäristön rauhanyhdistyksen kotisivuille.Näiltä sivuilta löydät tietoa rauhanyhdistyksen toiminnasta.

Kaikki   Rauhanyhdistyksen järjestämät tilaisuudet on peruttu toistaiseksi Suomen hallituksen ohjeistukseen perustuen. Näin pyrimme torjumaan koronaviruksen leviämistä. Seura toiminta alkaa  23.08.2020 . Aluksi seuroissa ei ole kahvitarjoilua  koronainfektion vaaran pienentämiseksi.  Seuroja voit kuunnella mm. SRK:n verkkosivujen kautta osoitteesta https://srk.fi/fi/toimintamuodot/seurat/kuuntele-seuroja/ tai  https://www.nettiseurat.info/ -sivuston kautta.

Tiedotamme lisää jos tilanne  muuttuu.

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään sunnuntaisin . Yleensä kokoonnutaan seuroihin seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohjella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista , nuortenilloista ja lauluseuroista.Näiltä sivuilta löytyy myös tietoa Kristillisyyden leireistä ja kursseista . Kaikkia kutsutaan mukaan seuroihin sekä osallistumaan kaikkeen  rauhanyhdistyksen toimintaan. Tervetuloa! Seuroja ja muita tilaisuksia eri rauhanyhdistyksistä voit kuunnella myös internetin välityksellä tästä linkistä: Muiden rauhanyhdistysten nettiseurat

su 1.11.10:00Messu Halsuan kirkko
su 15.11.13:00Seurat Vetelin kirkko