Tervetuloa Haapaveden rauhanyhdistykselle

Haapaveden Rauhanyhdistyksen
seuroja voit kuunnella Internetin kautta tietokoneella tai mobiililaitteella. Paina alla näkyvän audiosoittimen toistokuvaketta seura-aikana. Seuroja on sunnuntaisin seuraohjelman mukaisesti. Katso tarkemmin toimintakalenterista.

Jos toisto ei tunnu käynnistyvän vaikka lähetyksen pitäisi olla käynnissä, lataa tämä sivu uudelleen ja paina toistokuvaketta.

Voit myös kokeilla nettiradion toimivuutta alla olevasta linkistä. Suora linkki lähetykseen.

Rauhanyhdistyksen keskeisintä toimintaa on seurojen järjestäminen. Seurat pidetään yleensä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin toimitalolla. Säännöllisesti kokoonnutaan seuroihin myös seurakuntien tiloihin.

Seurojen ohjella toimintakalenterista löytyvät tiedot lasten ja nuorten pyhäkouluista, päiväkerhoista, raamattuluokista ja nuortenilloista. Aikuiset saavat tiedon aviopari-illoista ja tiistaikerhoista. Kaikkia kutsutaan seuroihin sekä yhteisiin juhliin ja myyjäisiin.

la 20.4.18:30Aviopuolisoilta Kytökylä-Ojakylä-Lehonsaari-Vattukylä
su 21.4.13:30Pyhäkoulu ja seurat ry:llä