Jyväskylän rauhanyhdistyksen joulumyyjäiset pidetään 4.12.2021 klo 15 alkaen. Joulumyyjäiset järjestetään perinteisinä myyjäisinä toimitalolla. Joitakin tuotteita on kuitenkin tarjolla etukäteisvaraukseen netissä. Jos haluat varmistaa ostoksesi näiden tuotteiden osalta, kannattaa varaus tehdä netissä. Varauslomakkeelle pääset tästä.

Nettivarauksessa olevat tuotteet: joululaatikot (raakapakaste), piparkakkutaikina (pakaste), rahkavoitaikina (pakaste), puolukkakinuskihyytelökakku, piparkakkutalo, havukranssi ja eukalyptuskranssipaketti.

Paikan päällä myyjäisissä on tarjolla runsaasti muita leivonnaisia, mm. karjalanpiirakoita, erilaisia leipiä, lohi- ja poropiirakoita, pikkuleipiä, kakkuja, piirakoita, pullia, omena- ja puolukkamehua ym.

Tuotteet ovat varattavissa 28.11.2021 asti.

Edit. 2.12.

Keski-Suomen alue on koronan leviämisvaiheessa. Tällä hetkellä alueella odotetaan AVIn päätöksiä mahdollisista uusista rajoituksista. Joulumyyjäisten käytännöistä ilmoitetaan rauhanyhdistyksen verkkosivuilla. Myös muista ajankohtaisista tapahtumajärjestelyistä ilmoitetaan verkossa.

Edit. 3.12.

Joulumyyjäisten henkilörajoitus on 500 henkilöä. Voit ilmoittautua myyjäisiin täältä.