Kesäseuraradio 2014 lähetykset päättyivät maanantaina 28. heinäkuuta pidettyyn Siionin laulujen toiveiltaan.

Kesäseuraradio 2015 aloittaa toimintansa kesäkuun 24. päivä Vaasan suviseuroista. Kesäseuraradio tarjoaa tuttuun tapaan kuunneltaviksi suviseurat sekä opistoseurat Reisjärveltä, Jämsästä ja Ranualta samalta kanavalta ja kuuluvuusalueelta. Kesäseuraradio lähettää heinäkuussa päivittäin kello 12 ja kello 20 vanhan arkistosaarnan sekä seurakansan laulua. Saarnat ovat vanhoista suviseuroista ja paikallisten rauhanyhdistysten seuroista.

Kuulemiin siihen saakka!

Kesäseuraradio 2014 lähetykset ovat kuunneltavissa kokonaisuudessaan osoitteesta http://vod.kepit.tv/kesaseuraradio.html tallenteet-välilehdellä.

Suviseurat Pyhäjoella

Voit kuunnella suviseurasivuilta saarnoja ja ohjelmia tallenteina osoitteesta suviseurat.fi.

Ruotsin suviseurat Taalainmaalla

Kesäseuraradiossa 6.7.14 lähetetyt saarnat Taalainmaan suviseuroista on kuultavissa SFC:n verkkosivuilta.

Arkistoradio

Voit kuunnella arkistoradion tallenteita saarna-arkistosta.

Reisjärven opistoseurat

Voit kuunnella Reisjärven opistoseurojen saarnoja ja ohjelmia tallenteina osoitteesta opistoseurat.net.

Jämsän opistoseurat

Jämsän opistoseuroissa lähetetyt saarnat ovat tallenteina Jämsän opistoseurojen sivuilla.

Ranuan opistoseurat

Ranuan opistoseuroissa lähetetyt saarnat ja ohjelmat ovat tallenteina Ranuan opiston verkkosivuilla.